Saturday, August 7, 2010

mampu ke kau???

giler menggigil kaki aku semalam. serius penat main clutch. start malam kemarin lagi pas abih smbut besday cik mie ngan classmates aku berciap2 balik umah. ( dalam party tue ada salah paham yang wat aku menci & DOWNNNN!!!!!) ngah bekemas kena plak merepek meraban oleh si dia terus aku melalak. mau tau la.. hahahaha

so dalam 8 malam aku smpai umah dari SP. seterusnya 10 lebih bertolak ke umah mak njang aku. agendanya esok pagi2 buta pas subuh nak bawak family m.njang ke penang konvo sepupu aku, lan & kis wife. malam tue aku paksa diri tido awal la... & aku berjaya sebab buang la aku ceruk mana pon tapi hobi aku 1 nie xdek penah ada masalah bebanding mak aku yang taleh tido. dia hanya mampu tgk anak2 dia mengayam mimpi.. hehehe mak risau sangat pasai umah kot..

so bermula journey aku as a driver terbaeeekkk esoknya. 6.15 pg betolak ke USM. jalan jam kat jmbatan jgn cakap la. kaki aku da letih main clutch. arrgghhh!!! smpai2 8lebih kami anak beranak lepak luar while p.njang n m.njang masuk tgk. alkisahnya bertemu la aku ngan mmber skolah aku sorg nie. so sakan la bergebang. hahaha safinah namanya & she bring me to her room. very nice la. smpat ugak la aku explore USM nie kan....


dalam ku 11 lebih sesi grad setle aku balik dekat mak. next plan, lan ajak ke umah dia kat pendang. ok la tue.. hampir2 sesat aku sebab aku x reti sangat jalan2 penang nie. perjalanan dalam 2 jam lebih & serius aku mengantok tahap maksima!!! x penah seumo idop aku drive smpai ralit macam nie. 2x aku nak hantam lori n masok lane orang. seb mak menjerit. otomatik adrenalin aku bangun & betindak cepat.. huhuhu

rupanya lan bawak ke umah mentua dia dulu... kul 2 lebih baru smpai dengan lunch pon belum. masa tu muka aku da macam toya.. letihhh..... m.njang cakap stgi ke umah lan plak aku da macam nak mengeluh... aduhai... penat rasa cam x mmpu da neh!!!... mak pon smpati tgk tapi pe leh wat.. nazri kol sekali lagi air mata aku meleleh2 kan.. hahaha aku xtau kenapa murah sgt air mata neh!!!


after lunch (aku mkn 3 pnggan k) aku mndi, depa bancuhkan kopi utk aku. mmg depa wat layanan special utk aku sebabnya depa pon pelik + kagum aku sorg drive.. ngee~


ke umah lan. smpai sana aku tido x sedar smbil duduk. ada la dalam 15 minit bila mak ajak balik. bangun cuci muka terus aku fresh balik. mak tido aku drive terus smpai umah m.njang tnpa da masalah...

rehat 30 minit aku ajak mak aku balik umah. 7malam smpai. rehat lagi 30 minit aku terus ciap2 balik SP. kanda hatiku turun SP arini. arapnya dapat la jmpak sat. alih2 dia kata da nak balik aku terus nak balik umah. before tu aku makan dulu ngan sahabat aku gak cik ND. nengok2 kanda aku gtau dia still kat SP, so meet him sat, mnum2 terus ke umah cik su belatih nasyid untuk hi-tea petang nie.

masa smpai depa macam da cuak tgk muka aku sangat penat time tu. yeap sangat2 penat tapi still komited k. 3x rehasel pastu balik semayang terus tido x sedar!!!!!!


mampu???

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......