Sunday, November 7, 2010

Siti Balqis

sebelum ni kisah beliau xdek la merarik hati aku sangat pun. asalnya dah lama jugak kes beliau tapi pas tengok komen dari sorang blogger ni rasa nak jugak jenguk kisah dia kan.. dah pulak nama beliau dah hampir seiras dengan nama aku. heheh lagi la terasa galak tangan nak google... sekali kau...


siti bertudung bugil sila abaikan......
tengok2!!!!! kot la ada siti basyirah ke, siti belerang ke.... nama aku pon xdek dalam google ni... kesian... (aittt ada kena mengena kah???) takpa2 aku underground... ok nak dijadikan cita beliau dikatakan selalu ghaib especially time senja nak kat2 maghrib tu. if jmpak mesti kat tempat2 horror cam kubur & gua... aisyyyhhhh katanya jugak dilarikan jin islam... tapi jin tu berbentuk ada seperti wajah babi... (errkkkk) jin islam bukan hensem ke?????? apekah??? is it real or just to make fun??? dan ramai la bomoh hebat datang ubatkan beliau. so skang xtau apa jadik. tapi ada jugak yang x percaya apa yang berlaku kat dia. mungkin imaginasi @ saja bikin publisiti.. harapnya beliau sihat je la kan sebab khabarnya pon penghidap talasemia. kesian... if aku kat tempat dia pon..... ikshhh x kuasa lah.... nama aku SITI BALKIS okeyyyyy!!!!!




apa2 pun.... doakanla kita dari terkena ujian ni kan... x pasal2 glamer 1 malaysia   sihat cepat2 ye sis....
nak link kisah2 beliau??? jab2....

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......