Sunday, May 13, 2012

sesi melangkah ke dunia baru

setelah sekian lama menyepi... weeeeee i'm coming!!! Alhamdulillah aku dah stat keja... tapi heran la dah seminggu tapi offer ketter tak dapat lagi. ini pun makcik aku yang tegur. next week masuk keja kena tanya bersebab ni. macam pelik bin haru biru pun ada...

so dah keja, tanggungjawab bertambah... i worked as a planner di juru. kilang buat carton (kotak). kilang kecik tapi customer melambak. hari-hari turun production.. anak-anak buah aku adalah encik-encik bangla dan nepal. oleh kerana aku terbiasa belajar di uitm dengan member-member semua melayu so bila ada banyak bangsa ni aku jadi slow. bukan slow perfomance tapi miscommunicate.. memang problem gila nak paham. depa cakap lain aku interprete lain. so oleh kerana itu aku menjadi slow...

esok hari bersejarah.. my convocation day.. hari konvo dapat membuktikan betapa sensitifnya jiwa aku. sebab time diploma aku manusia paling terkilan dalam dunia sebab mak aku absent on that day. kali ni kalau mak aku xmau p memang aku pun sanggup tak p amik degree tu.. apatah lagi time tu belum keja. so duit takda so baik aku tak payah pegi, tapi bila mak beria2 aku semangat sikit. tapi sori mak kena sponsor semua dulu. huhuhuhu i pay u back later la....

mengantuk.. selamat malam....... =)

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......