Sunday, March 21, 2021

kerap panggil mak.

anak aku sekarang ni kejap2 panggil mak, kejap2 panggil mak. kiranya words "mak" maybe ada la 100 kali sehari kalau kira2 balik. selagi tak menyahut selagi tu lah mak, mak, mak,. kadang tengah solat pun berdiri betul2 depan kita dan mak, mak, mak,.... Ya Allah tabahkan lah hati hambamu ni... 

But inner side aku selalu rasa syukur dan happy. Alhamdulillah finally I have someone that call me a mother and because of her, I can become who I am now.
18/06/2020 - hostel batu pahat - buat makan2 sempena raya puasa


how I get her? nantilah aku senang aku story sini. buat tatapan diri sendiri dan dia di masa depan. Inshaa Allah..

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......