Monday, May 17, 2021

WORKING ON WEEKEND

sabtu kemarin kerja keluar rumah 7am balik kerja 7pm. sempat la melayan anak main bunga api, peluk cium dia segala.....
ahad semalam, keluar rumah 7am balik kerja 7.30pm. sampai rumah dah dekat 8.30. sampai tu anak dah mintak peluk dukung tapi aku tak boleh sebab belum mandi. dah mandi bersih2 tengah makan lah anak nak berdukung, berpeluk, panjat belakang tapi aku biar je lah.... lepas makan aku dah terkelepet atas sofa. dia mntak susu, buatkan susu untuk dia pastu dia mintak pulak layan storybook... wahhhh letih gila.... layan 2 page pastu aku mintak adik2 aku jelah yang layankan kejap. 

9.15pm terus aku masuk bilik baring. aku pesan adik2 tengokkan anak jap.... pintu bilik tak tutup so aku dengar la kejap2 dia berlari masuk ambik storybook, toys, kejap2 kejut suruh aku bangun tapi aku dah lembik tak larat nak layan.

1030 aku terjaga tengok anak aku dah tertidur kat sebelah. aku syak dia tertidur sendiri sebab dengan baju tak bersalin (baju lubang2 dengan seluar pendek), tangan berlengas bau cekelat, pintu bilik tak tutup.... ALlahu... sedih sungguh situasi tu... terus check pampers dia, salinkan baju tidur. 

good night sayang. I'm sorry for this sad weekend. sibuk betul kali ni.nanti cuti mak spend whole time dengan adik ok. love u nak.

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......