Wednesday, October 10, 2012

Training at DBB lumut

Alhamdulillah.... yes!! kali pertama nk publish pakai bb. sblm ni aku malas nk try & error tmbah pulak line on off kn. so dah skang aku bosan so macam2 dah aku explore kat bb ni.

3 hari dah bekampung di lumut. training system. memang headache. dgn condition aku yang tak sihat memang 1 cabaran. & as my expectation, mmg aku sorang saja yang datang, stay sorang kat hotel, itu yang memang boring... nak keluar takde transport, nak jalan risau dah tak kenal area sini so last2 lepak bilik saja la...


Overall... training ni kira ok la.. tapi 3 hri actually memang x ckup kaki tangan. bahagia la staf2 lumut pasal job specification sgat2 clear. yang vaccine n ubat handle itu saja, feed dedak sorang incharge. aku?? feef, vaccine, petty cash, bank payment, stationary, demmmm... semalam pun aku tpksa ulang alik setle ubat & feed. sedih!!!


Bak kata orang, hujan batu di negeri sndiri, aku prefer tmpat sndiri berbanding lumut walaupun tmpat au terpencil tmpat jin betendang. mmg lack of accomodation tapi m not belong hre. nak stay lama2 bukan aku la tu.. so ggodbye lumut, esok balik kuala ketil. wink2 ;)



No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......