Wednesday, September 3, 2008

appreciate la kawan..........

masa nie la aku flashback balik... betol kata sorg sahabat aku.... kenapa aku suka sgt tolong kawan? apa yg dia penah buat utk kita? dgr cam selfish tapi kali nie bnda tue betol2 kena batang hdung den!!!! hnya sebab 1 kesalahan kecik terus aku di blame smpai apa yg aku wat dia x nmpak....





that nite tgh rncak besembang ngan mmber2 aku sal assignment tetiba dia call n nangis kat aku.. panic giler tetambah memalam nie... rupanya dia stuck kat sharp atas sebab masalah dia sndiri..... imagine perasaan aku time tue... kat kawasan kilang! dlam ati aku xdek apa2 yg aku riso except keselamatan dia. wat mat2 bangla serang dia... mana nak lari??? n that time aku juz nampak sorg sahabat aku nie.. merangkap x-boy dia utk aku begantung harap... tp sorg sahabat aku da menghalang cozz x elok mntak tlong sbb da xd kaitan... aku mmg gelabah bewak dah.. sapa yg blh aku tolong skang??? YAALLAH... tetiba tingat sorg mmber yg aku knl tp x bape close yg stay area2 sini.. terus aku call n mntak tolong. malu jgn cakap la.... tp tepaksa tebalkan muka demi kawan aku sorg nie... n alhamdulillah dia setuju. bila aku call mmber yg ditimpa masalah, she still crying. it's really2 pressure me! i have to do something to save her! dah byk halangan Alhamdulillah dia selamat smpai.. muka beseri plak aku tgk. n masa tue baru la hati aku da tenang... thx God for everything.... n i thought every problem was settled.... bt juz now she blame me for 1 mistake... i told her x-boy bout her story.. dia ckp aku x jaga maruah dia.....



betapa kecewanya hati aku... gila kecewa!!!!!!! apa plhn yg aku ada masa tue? kalo dh time tue aku lepak dia n only him da moto.. at least aku leh beharap selfish tol mmber aku neh!! smpei ati kata aku x jg maruah dia... kalo aku x jg lantak la ang duduk tecongok kat depan kilang tue baru padan ngan muka......







i really hate her!!!!! pas nie xtaw la camna ak nak bawak kwan balik ngan dia. mmg da xdek perasaan.

1 comment:

Andy Izzuandy said...

Ternyata kwan anda tidak tahu menghargai budi..Cuba bertanya kepada rakan anda..Tidakkah dia terfikir jikalau anda membiarkan dia terus dekat kawasan kilang tue..Maybe dia akan tergadai kedua-duanya sekali iaitu maruah dan keselamatan..Sekurang-kurangnya anda telah menyelamatkan dia dari keadaan yang ternyata amat merbahaya untuk seorang perempuan..Jangan takut untuk terus menghulurkan bantuan..Taoi kepada rakan yang lain la..tak guna asanya kita nak terus tolong orang yang tak tahu mengenang budi

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......