Tuesday, January 17, 2012

jangan buat saya benci... amaran keras!!!

aku tak suka mencari pasal dengan orang. carik gaduh lagi la... cari masalah pun bukan hobi aku. so bila ada orang cari bala dengan aku, automatik aku akan benci manusia tu.. cumanya berapa lama aku benci dan tahap kebencian aku tu bergantung jugak la pada emosi aku. 

apa yang aku paling benci??? bila ada orang yang mengatur hidup aku. serius aku benci golongan macam ni. kalau benda salah, kau nak nasihat ok takde hal.. tapi bila benda elok aku nak buat pun nak argue, then tahap kemeluatan aku akan memuncak dan akhirnya yesss saya bengang dengan anda. puas hati????


No comments: