Thursday, June 7, 2012

sesi luahan perasaan

3 minggu sebagai planner... baru nak rasa bahagia dengan keja... tetiba ditukar ke department lain. kena jaga shipment dengan logistic. bekas staff dah sebulan hantar surat resign, 2 jam sebelum dia resign baru panggil aku belajar shipment dengan dia. haru!!!!!!! last-last dalam seminggu ni bekas staff tu tepaksa mai jenguk aku hari2 ajar aku selok belok logistic officer.

kes tu dah aku meluat dah... tapi ada hikmahnya jugak... aku dapat masuk ofis lain yang lebih tenteram bersama 3 orang ofismate, dan semuanya ok =). ramai orang yang care dengan nasib aku.. hehehe jenis muka innocent ni memang senang hidup. ehehehehehe melawak saja...

planner kelam kabut, logistic terus menjadik disaster... baru aku terasa berharganya setiap detik time office hour tu. kerja xkan sudah.... tapi still enjoy dengan keja sebab ofismate really help.

today... gaji pertama masuk... ya... hari ini dalam sejarah buat kali pertama aku dapat pegang duit gaji hasil titik peluh sendiri........ berbaloi ke tak........... penat keja...........

dan................ sekali lagi aku dikecewakan oleh company ini...... bengkek betol dapat keja kat tempat sengkek + kedek ni..... mainpower kurang!!! keja menimbun... aku keja macam nak pecah kepala... last2 dapat gaji bertambah2 demotivate!!!!............

maybe i should say goodbye to this company very soon............

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......