Thursday, October 9, 2014

Another one step to go.

hari tu aku meracau sakan dalam FB sebab time aku tak dapat nak jawab exam kastam W41 tu. so depa choose another tarikh aku kena jawab. atas bantuan mak & makcik tetiba aku lulus exam. Mashaa Allah kuasa orang tua memang miracle. otak depa lagi advance dari otak aku yang muda belia lagi ni....

oleh sebab aku lulus maka aku serabut perut balik menunggu tarikh interview. tup2 ahad depan pulak dah..... sumpah perut aku rasa tak selesa sekarang. goyah beb. dah lama aku tinggal zaman interview ni. sebab keja skang dah ok... tambah interview kerajaan aku tak pernah attend. nak buat apa lah? baju apa lah nak pakai?? kasut bertutup bukan taste aku... lagi2 interview kerja kastam yang amat berisiko sebab terdedah dengan rasuah...... inilah mentaliti budak bodoh macam aku...

now I just need positive aura.... Hmmmmpphhhhhhh (tarik nafas dalam-dalam & lepaskan pelan-pelan....)

you can do it Balkis. 19/10/2014 tarikh interview di Wisma Alor Setar. berkat doa insan-insan tersayang moga aku lulus dengan cemerlang. amin......

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......