Friday, November 21, 2014

another training in Lumut Branch

masuk ni dah kali kelima kot aku datang ke sini sejak join company 2 tahun 2 bulan yang lepas. nak kata best of course la tak best pasal aku rasa office aku kat kuala ketil lebih open & lack of bureaucracy. kali ni sambung training untuk feed forecasting dan jugak GST implemenation in salaes & purchasing.

tapi ok la sekurang-nya boleh improve aku punya skills & also kenalkan aku dengan dunia luar. selalunya terkurung saja dalah hutan kepala sawit di kuala ketil tu.

life so far ok la. dah kurang bersosial. sekarang pun dalam mood merajuk dengan en. chef sebab haritu tayar keta aku panct dia xmau tolong. fine... tau la bini awak ni wonder women tapi jiwa fragile kot. tunjuk la sedikit concern bila isteri mintak tolong. ini dah bini cakap tayar pancit tengah jalan boleh plak sambung tidur. grrrrr geram.... biarkan dulu hati aku ni tenang.


sesungguhnya Allah ersama orang-orang yang sabar kan.... InshaaAllah... amin..

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......