Tuesday, November 25, 2014

suami yang memahami

pernah 1 hari aku & en. Chef singgah di stesen minyak. tetiba tekak kering mintak dia belikan soya drinks... & dia belikan aku soya ni...

aku pandang dia semacam.. hello encik... sya tak pernah minum soya botol la... minuman kotak sudah kot... tapi sekali aku minum... Mashaa Allah rasa dia.... sedap teramat!!! kawan-kawan serumah sewa aku saja boleh describe perangai aku macam mana bila dapat makanan yang gila aku suka & enjoy. sumpah ini soya tersedap pernah aku minum. lemak manis disukai ramai... husband aku bila nampak aku punya reaction gitu di relax je. tapi aku tau hati dia kembang semangkuk pasal aku suka pilihan dia... alkisahnya sekarang tiap kali singgah stesen minyak atau aku cakap dahaga, air ni la yang dia nak cari dulu.... this is totally him....



bila bercakap pasal makan lagi pulak... en. Chef antara yang terhebat la kalau bab nak amik hati aku bab makan. kekadang bila dia balik visit aku kat sini mak aku akan dapat rehat free tak payah masak. nak pulak kalau aku keja so dia sorang la masak kat dapur, time lunch dia akan roger ala2 simpati la pasal aku makan tak best kat opis nie. heh... tapi sampai rumah je... dish utama yang dia xkan tinggal adalah ini......


ayam kicap... sumber : google


jarang miss.. ini pun sebab aku cakap favorite food aku memang ayam kicap. walaupun ayam kicap dia x sebest ayam kicap aku buat... tapi of course la aku appreciate hasil tangan dia...

tengah merajuk dengan dia sebenarnya. so ini macam nak motivate balik myself supaya hilangkan rajuk. ingat benda yang baik2 ja pasal sang suami... hehehe

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......