Wednesday, January 13, 2021

permulaan 2021

 Assalammualaikum wbt....


wow. just wow... lama sangat aku tinggalkan zaman blogging ni. 😂😂 sampai tak tau nak start from where.  what a pathetic life. banyak sangat hal2 yang berlaku dalam hidup aku tak sempat nak share dalam ni. who knows 1 fine day aku ada amnessia ke hape ke cemana nak recall balik... kan payah... this is the best medium untuk share what happened in my life... 


btw, new year, new workplace. sama company tapi Alhamdulillah cheq dah jadi orang kedah semula. no more Johorians.. 3 years penat lelah jadi musafir. Akhirnya balik ke kampung halaman. syukur alhamdulillah.... now tengah me"adapt"kan diri dengan new environment. new challenge of course. apa pun keep strong and I hope that I can get trough this.


crisis now. sama ada nak kekalkan blog ni atau nak buat yang baru.... I hope this is not the last update for me untuk tahu ni. hahahaha... besa la hangat2 taik ayam. update sat pastu stop 2 3 taon. I love writings. I love sharing my life. doakan aku kekal istiqomah. amin...


that's for now. adios amigos. 

lot of love.


No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......