Sunday, February 14, 2010

mid term holiday

sedang bercuti di kuala kangsar bandar diraja skang.. hehehe umah makcik aku. 3 ari gak la kat sini. bez! yeap excited gak la... memula plan nak p 1 family tapi oleh sebab masalah yg x boleh nak avoid. aku jer bawak adik2 aku datang sini. 2 jam setengah pejalanan. pheww... smpai2 aku rasa macam nak terbang pon ada. hahaha penat siot. petang makcik bawak jenjalan kat kawasan kerabat n istana. masjid ubudiah, then da tasik ke sungai hapa ntah tapi teruja giler.... memang sangat cantik kawasn kat situ. layan hak la mata ngan suasana kat sana. ehehehe..

and utk arini.... aku teman makcik n pakcik aku meniaga nasik lemak n kuih muih pagi tadi. saja nak tmbah pengalaman.. hohoho bes gak even customer kurang cket. maybe sebab hari cuti. layan sembang ngan makcik aku pon ok. dah tue balik umah lepak sat kami betolak ke air tejun plak... ntah hapa nama aku lupa la nnti aku trace balik dr makcik aku tpi dekat je la ngan umah. x dinafikan cuti aku xkan complete kalo x mandi manda kat air terjun nie. hahaha air dia MASYALLAH sejuknya. n mmg enjoy mandi sana. terjun, makan, terjun lagi smpai puas. balik tue pas semayang mmg tido terus sebab penat. petang bgn ronda2 keliling umah. bes suasana umah kat sini. tepi sungai boleh lepak2 mancing.

skang da malam.... makcik plan dinner kat luar n p expo. mintak2 la dapat beli croccs!!!! hohohoho

homework???? ntah... hapa tue? hahaha

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......