Sunday, February 14, 2010

a lot of work!!!!!

salam... lama x update blog. hehehe bukan takat x sempat tapi da rasa segan cket2... ngan org2 tecayang pon makin jarang contact. perasaan teruja da kurang diganti ngan perasaan malas...

huhuhu awat???? pe lagik... kesibukan study and macam2 masalah yang remeh2 tapi complicated. huhu....

baru2 nie p inokom... da setle dah. Alhamdulillah..... dari 1st step masuk kami dilayan ngan baiknya oleh pakcik2 guard... so tanggapan utk treat yg seterusnya pon agaknya camtue gak la... overall... suma bejalan lancar. kak fiza and cik ridzuan give full commitment la.... ermm ikhlas ka aku berkata... hahaha x kisah la at least info dapat.

las week plak carik MAKNA kat bedong. dari info kekawan ofisnya da kat area2 situ la tapi bapa kali pusing x jumpak. yg jumpak ofis NUR ja. ngan cuaca memang panas. keta aku plak ekon problem n nak kena pusing2 stereng membuatkanaku sangat hangat hati. kawan2 aku da tegur bila aku stat beremosi. hahahahaa sowie fwenz... rupa2 nya ofis NUR tue yg mmber aku maksudkan... cuba cakap.... aduhaiiiiii........... sengal... hahahaha

skang becuti! aku ada 8 subject and tiap2 1 ada homework... adoiii

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......