Wednesday, February 17, 2021

tak bawak fon dan jugak........

 rasa lost gila harini.... sebab datang keja lupa amik fon atas almari TV. semalam fon tu tengah charge. aku still boleh hidup without fon dekat tangan. cuma kadang rasa incomplete la gitu sebab aku sejenis suka check in FB. bukan up status pun tapi latest2 info memang aku alert lah... btw, ada certain jenis manusia fon pun takleh tak bawak kan. kalau tak bawak tu dia punya tahap menggelabah dan tak boleh stand alone tu cam hapa... hahaha seb baik aku masih di tahap yang boleh dikawal.


lagi 1 yang aku lupa harini nak kirimkan puting (pacifier) dekat taska pengasuh. sampai2 office aku bukak whatsapp web nampak cikgunya inform. perghhh yang ni memang aku tak boleh tolerate lah. terus inform boss and chaloooo patah balik ke taska dia. otw ke sana aku perasan farmasi yang jual pacifier dia dah bukak so aku singgah beli yang sejibik sebijik terus hantar yang baru beserta nota cakap simpan sana jek lah. sebab yes... mak dia sejenis pelupa... so beli dua dah mudahkan keje aku. next time lupa pun ada back up....


dan...... kadang2 aku tertanya kemana menghilangnya duit aku.... hahahaha camni lah. because of my carelessness, benda apa yang aku rasa penting aku akan beli double just to make sure tak kelam kelibut sebegini rupa..... 


ok sudahlah update harini. next time lah pulak yer...

adioss amigoss


No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......