Wednesday, September 21, 2011

semester terakhir

Alhamdulillah dah almost 2 weeks masuk semester baru yang terakhir ni (insyaAllah...) since cuti gila-gila selama 3 bulan lebih.... memang antara cuti palinggggggg panjang dalam time aku mengaji ni... dah cuti panjang so panjang jugak la aktiviti aku dekat rumah. dan honestly aku langsung tak keluar berfoya-foya bersama kawan-kawan lama, my life hanya tertumpu dengan family... heheheh terbaik!!!


since cuti lama ni jugak punyala teruk kan rumah ni djadikan pesta oleh sang tikus2 sekalian. so first day sampai memang penat nak mengemas bagai.. bebai pon ada sikit. hahahaha yala kita tinggal bersih-bersih tapi sampai-sampai macam rumah hantu tinggalan kolonial segala. mana dengan letih drive lagi.. huhuhu by the way sekarang dah kembali happy tambah-tambah aku dapat roomate yang prihatin terhadap kekemasan bilik so thats great!!!

harapan aku kali ni.... semoga semester yang terakhir ni aku dapat buat yang paling2 terbaik!!!! cipta rekod dapat 4flat pon dah cukup baik la kan... hohohohoho

subjek untuk semester kali ni....

1) service management
2) strategic management
3) knowledge management
4)practical report training
5)research


tengokkkkkk banyak berkaitan dengan management... ooooo by the way still ramai yang blur-blur lagi kos yang aku ambik ni boleh ke mana.. keja apa keluar nanti... ramai yang tak familiar dengan skop keja aku... nntila akan aku rogerdi entry lain... hehehehe out~

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......