Monday, April 9, 2012

dalam kenangan

tanggal 1 April 2012, dapat panggilan dari my cousin, nazri yamng mengatakan ayahnya (pak ngah) aku meninggal... terkejut tergempar la jugak tapi aku tak nafikan yang aku jarang bertanya kabar sekarang ni dengan parents dan family dia. aku xdapat p on that day, esok baru sampai. ingatkan sempat jugak menatap jenazah tapi ye... xdek rezeki walaupun aku dah berusaha drive yang secepat boleh dari ipoh...

jenazah selamat disembahyangkan dan dikebumikan di masjid dan tanah perkuburan kulim.

al-fatihah untuk arwah pak ngah dan jugak arwah abah saya (19/09/2002). dari Allah kita datang, kepada Allah kita kembali.

to nazri and family.. be strong... doakan yang terbaik untuk arwah

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......