Saturday, September 6, 2014

sedang menunggu exam online Pegawai Kastam W41

owhhh gediks entries. nak bagitau 1 dunia aku dapat attend exam online pegawai kastam. hahahahaha cuak kot. baru semalam kat Berita Harian yang akaun bank beberapa pegawai kastam dibekukan. 4 juta dalam bank tu kawan. keja admin officer sampai mati pun belum tentu boleh kumpul asset banyak tu kan...


aku tak tau la prosedur kali ni lancar tanpa kawalan dari kabel2 atas ke tak... sebab util now statemet yang keluar dari mulut ramaiiiii orang mesti cakap nak attend interview atau nak dapat keja kerajaan kena ada kabel kuat. paham-paham sendiri la kan. kau kena kenal orang atasan untuk masuk kerja kerajaan. so yang xdak kabel ni putih mata saja la.... itu yang aku tau sebelum ni...

so... sekarang mereka dah implement online exam ni mungkin masalah kabel2 ni dapat dihapuskan. Alhamdulillah. ada la peluang orang macam aku ni kan... let me say honestly la.... I am good actually. betul. aku mempunyai wawasan yang tinggi. bertanggungjawab, jujur, amanah,. ramai orang tua yang bila bercakap dengan aku, mesti at the end of statement mereka mintak aku join politik. wakakkakakakaka sila muntah hijau emerald skang. tapi betul eh....


ok never mind.... kepada semua penjawab exam sekejap lagi. wish u all the best. dalam 18K yang bakal menduduki exam hari ini, hanya 200++ kekosongan saja yang bakal diisi.... haru oiii haru!!!



No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......