Wednesday, November 5, 2008

me in here!!

dah lama sangat x lepak sini n really miss it. tepaksa lupakan hobi menulis. laptop aku wat hal wat kali ke8. brader technician tue smpai kutuk aku nye laptop bley wat sendal pintu la... hampeh goh!! tp paperpown aku appreciate gak dia nak tlg repair.. wooo even laptop nie dah xdak kudrat lebih tp aku cayunk gilew arhh..

dalam aku menyepi nie pergghhh Allah pown banyak menguji aku macam2. kekadang sampai aku rasa sampai bila aku bley betahan ngan suma2 nie... lama2 jadik penghuni wad mental gamaknya... hahahaha dekat plak ngan x-boy aku.. lalalalalala~

Alhamdulillah tiap yang belaku aku nampak sikit2 hikmah n pasnie masalah2 nie la aku jadik pengajaran......

miss my family.. cam lama x jmpak padahal baru seminggu x balik. busy ngan final sama. Alhamdulillah 2 paper killer awal aku dapat fac ngan jayanya.. huhuhuh how miracle. tambah2 paper law. memula mmg aku x cnfident langsung sebab aku x study n paham menda pown. mmber kau da stat aku tekial2 x paham menda g. bila mmber aku bgaitau chapter2 penting pown aku xtaw menda g. mmg tensen gaban... last2 inisiatif aku.... mmber aku bagi point2 penting n aku pahamkan.. then aku explain balik... hahaha org slalu cakap aku nie penglipurlara sebab suka becerita so aku gunakan kelebihan aku tue becerita balik.. 4 5 kali ulang then final law yg aku expect plak masuk.... mmg besyukur sesangat... jawab ngan lancar..
hohoho

got to go..
dar~

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......