Friday, November 14, 2008

duet raya

ngah layan perasaan td.. (bosan sebenarnya) tebukak balik video2 lama yg aku n mmber2 rakam dulu2... tetengok plak video aku n loqman beduet lagu raya anuar n elina... hohohoho tegelak aku sowang2.. maunya x tgk aksi aku... cam samseng pown da gak.

time jamuan raya utk bebudak batch aku. x plan pown nak join tp memandangkan dah byq 4 inggit then malam tue agak free so join ja la. mmg bebaloi gila arh... malam tue aku makan puas gila. ngan sate nth bapa cucuk, nasik impit, kek, ketupat, rendang, kueh raya phewww sakan2....


hehehehe dlm ngah sebok makan la nama aku dpnggil wat pesembahan . acely dah taw nak wat. my feeling??? teruja + excited + nervous gilew!!! tp cam dpt manage ngan jayanya.. hahaha juz loqman da lupa lyric cket.... for me... its ok perencah lawak cket.. hehehehe

sesaja bowink citer sal neh... lalalala~

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......