Saturday, January 9, 2010

i'm really back here

I hope that i can always been here. minat tue sgt membuak2 nak share so many things in here tp usaha tue kureng. so bila dah pakai broadband baru nie maybe boleh kot. Hurm.... dah hampir dewasa da skang and someimes i'm still acting like a kid. hahaha susah nak buang tabiat tmbah2 tabiat buruk nie....

Alhamdulillah aku gak da masuk fasa baru dalam 2010 nie. da jadik student degree dah pon. memula rasa macam amik degree is much easier than diploma tapi minggu first aku da stat pening. there are so many things that i have to face and settle. alamak!!!!! mana nak kena amik subject accounting lagi. subject yg paling saya kurang suka!!! tp tepaksa la n aku sgt2 berusaha utk memahami apa itu account. benci itu tanda sayang. aku sayang account. hahahaha kurang ikhlas di situ.

besides, da banyak projek nak kena deal, HR function, kena deal ngan part 6 ntah wat apa projek ntah nnti da stat ku cita detail.

yang pastinya study kali nie aku kena give as much effort as i can. itu janji aku pada mak. and also makcik. malu aku ngan makcik bila janji aku hampeh kan. jatuh ego. hehehe and also promise with myslf. for m future. hehehe

1 comment:

Anonymous said...

haha.. ha jnji ang kat aku gak igt tu.. sama2 kita lakukan yg terbek! yeahh!

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......