Thursday, January 21, 2010

health management program

nie salah satu dari program anjuran aku nye subject social marketing. kalo campaign tue aku under class assignment tp yang nie kena cooperate ngan class lagi 1. tpi cmpur tolak bahagi sume dalam 30 org je yg amik subject nie. aku pon x pasti kami boleh handle ke x event camnie...

unfortunate, semalam aku da plan nak shoping barang kat tesco then terus karoeke tapi tetiba apiz and effa da pesan soh join gak meeting malam. alamak.... ngan class pack semalam. 8 ppagi smpai 6 petang. mai petang aku dah monyok semacam sebab penat xtau nak cakap. balik umah pas makan aku tido. bangun smyang maghrib then smbung tido balik smpai ana kejut dlm kul 9. tue pon da merepek cozz aku x bangun. hahahaha nmpak sgt aku penat. dalam mamai2 ana gitau pas meeting terus p tesco. aiyark!!! mampu ke aku nak drive nie... serius letih... warr~ tapi da mmber mengharap gagah jugak la...

kat meeting 1 hal. jnji kul 9, 9.30 pon xdek sapa mai lagi. aku da mmg ngantuk mula nak bengang. da stat meeting mula lantik exco2... hurmmm... aku dpt jwtan yg sesuai... exco publisiti. hua3x ala2 PR la. in case camnie aku bangga ngan musuh aku si apiz sebab planning dia bg jwtn sesuai ngan jiwa aku. tpi keja berlambak-lambak la plak..... eh bukan berlambak tpi macam complicated... tpi gang2 aku cam bes gak. rahime, azril, n intan. n of course my beloved2 fwens kat sebelah aku gak...

antara keja2 kami nanti kena call milo untuk dpatkan mnuman pecuma, deal ngan Hospital untk mntak depa participate, wat poster, blood donation, medical check-up. pastu p MAKNA lagi mnta depa participate n sponsor la paper patut, wat banner utk advertise and kol la mana2 media utk publish pogem nie. aku rasa KOSMO je kot yg boleh tpi akan try la carik....

set! abis meeting 11 lebih gak terus ke karoeke. aku amik 3 lagu ja cozz memang kurang mood nak melalak lebih2... alahai jmpak balik ngn gang2 meting. hahahaha x kisah la. tapi agak enjoy la... kat2 kul 2 baru smpai balik umah. fuh agak gila keja tapi xpala skali skala...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......