Wednesday, January 20, 2010

i'm gonna crazy!

da 1 pagi tp ku n mmber still betungkus lumus ciapkan asignment. sok pagi submit. 4 case study nak kena ciapkan 1 malam. pastue ngan laaw lagi. siang tdi pon mmg class pack nak break pon x sempat. makan pon macam da semput. MASYAALLAH.... nie la kehidupan degree yg aku kena hadap dalam 2 taon nie. fuh sangat memenatkan tp challenge myself! aku arap boleh betahan la even pala otak macam nak jam kekadang.

cam besa ari selasa pagi aku da clas besama ustat tesayang. mnggu nie pengalaman lain plak. time break tetiba ustat pndang aku (kebetulan ku dok dpn ckett) dia gitau aku soh jadik sorg elit. dia tnya paham ke idak... aku kureng pasti...

me: thinking outside the box ke ustat???
him: hah... kacau... kacau... (smbil geleng pala) -mmg trade mark dia camtue...
me: abih camna plak ustat?
him: boleh. jwpn tue da ok.. tp da lagi jwpn yg tepat. kamu kena berpakaian seperti golongan profesional... beli pakaian kat butik2, pakai kerongsang besar, jaga penampilan bla3x...
me: (sengih ja.... hehehehehehe) aku paling muka kat imah..
me: comot sgt ke aku arini?????
imah: (sengih jugak) hehehehehe

and aku paham balik pe sebenanya dia nk gtau aku. jaga penampilan. 1st impression org akn tgk apearance... aisey.. smpai ustat tegur... terok sgt ke aku.. hahahhaha no comment.


utk subject social marketing kami kena wat assignment utk create campaign2. fut dh pesan soh carik 1 campaign yg vouge and org x tepikir nak wat. menda tue...

me: watpa? pelacuran pondan? hahahaha nak gempak sgt...
friends: uit bes gak tue tpi da kempen ka?
me:payahnya... (otak mmg da mereng cket so x dpt bepikir tenang...)


member aku pas several list kempen2 yang dk mmg ada dlm malaysia nieh. budi bahasa, anti dadah, bahasa jiwa bangsa, jaga alam sekitar.... aiyark apa yang vouge nya aku pown x paham. mmber aku sebelah wat kempen sal plastik bag. menarik gak. hurmm.... aku stat brain storming...

breast cancer nye campaign boleh? x pon violence against women.. hehhehehe x sngka ramai mendengar suara lunak aku tue... trmasuk group lain.... and lastly sume mmber group aku stju. yeah!! breast cancer nye campaign. nnti pandai2 la carik agensi terlibat.

x sabar nak present. pakai reben kaler pink.. hohoho yaka???

3 projek assignment kena deal ngan org luar. HR inokom, PR department kat hospital abdul halim and MAKNA kat bedong. majlis kanser negara x silap... i like this challenge.

ngantok gila... dar~

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......