Sunday, January 17, 2010

weekend

wahau.... i'm back... sedey gak cuti kat umah xdek coverage... but it's okey.
i've good & bad news.... mana 1 nak citer dulu... hurmmm...

bad news is i'm back in my little home sweet home here... huhuhu so bermula balik penyeksaan aku. kekadang rasa cam nak quit jer la... mmg challenge se challenge nya la amik degree nie. dulu 1st masuk macam da well prepared la kan tp sebenanya x. n masalah aku skang ec borang loan pown x lepas g. mmber2 ku yg len da bejaya apply tgu sign surat pejanjian ja. aku????
nasib loan mak aku ada lagi cket2... cket la x banyak... huhuhuhu

& good news is... ALHAMDULILLAH bisnes perfume aku bejalan smooth ja... hehehehe rezki ALLAH nak bagi kan... pesan makcik smpan duit 2 nnti ruling yg tue je mudah n baru nmpak untung. n pendapat dia sgt la beguna. sush gak memula nak attract customer nie... ngok jgk kepala otak wat marketing planning smpai sorg lecturer aku da pnggil aku hot girl sebab jual menda alah tue. hahahaha

balik kg baru2 nie aku bwk balik perfume tue & tepikir... why not mntak tolong sibling aku yg ramei2 kat umah tue. kan ke lagi mudah???? hahahha then ku suruh adik pompuan aku yg kemaruk keja kilang smntara tnggu result. som... kptsn sgt2 positive.. dok esok da pakat tempah. n aku kena mntak tlong makcik aku pos stok baru...

& just now also tetiba abang aku ketuk pintu umah sewa aku & mntak 1 set pefume laki utk mmber dia. sebab xdek 1 set ku bagi suma yg ada. hahahaha bahaginya cium bau duit kan... lalalala~ & balong mntak lagi 1 set utk test market kat kilang dia... aku sangat2 bersyukur... rezki ALLAH kat mana2... asal pandai carik peluang jer...

hehehehe sedikit ANNOUNCEMENT!!!!!
sapa rasa diri kureng harum meh pesan perfume kat aku. origin dari egypt tp bukan bau mnyak atar k. international punye bau n confirm boleh bawak semayang sebab halal. 1 botol RM10 jew... alamak aku ptt browse gmbar dia kan... nanti2 la.... stok abis...
hehehe bukan tipu tp aku pon sgt bekenan ngan smell dia. sgt manis & memikat. botol besar cket dri 1 drop. x cayer??? kol me la k. hehehe nak 1 set ada utk men, women & unisex. 1 set 6 btol. kalo pandai jek aku dpt la diskau hrga kawan2... hahahaha tp kawan patot tolong kawan nak maju. bayar lebih sgt dialu2kan...

sok stat class... hadui... penat eden.. tp semangat mau ada! yeah chaiyok3x

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......