Sunday, January 10, 2010

money problem

hard life now... aku just depend kat duit poket sndiri n from my family tp mcm x bape ckp je kan.. bil, umah sewa, duit makan, poket... warggghh aku cnfirm stress bila pkir... n solution nya 1 ja... keja...

my auntie da bagi job jadik ejen perfume from egypt. yg penting bau tahan n boleh bawak semayang. very nice smell. n ngah tnggu job dri tokey kedai kain aku tue.. huhuhu x dapt pown xpa. skang besyukur la at least ku da income cket masuk poket.

tingat zman lepas spm aritue... mak aku lngsung x bagi aku peluang utk bedikari n try to find job. sedih... so skang agak kurang pengalaman compare ngan other members. tp skang adik pompuan aku sng plak dpt permission. xpala.... huhuhu

1 comment:

Anonymous said...

hurm.. tu la ang.. kata sgt kat aku xreti jimat ang pun sama.. 0-0 haha

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......