Saturday, April 20, 2013

10 hari terakhir sebagai bujangan

sipi-sipi lagi nie... sungguh aku rasa belum bersedia... but... whatever it is, that time will come.

macam mana nak bersedia? pukul 5.30 pagi tadi pun jadi la... nampak mak masuk bilik dan asing-asingkan baju kotor aku untuk dibasuh. mak!!! please la... orang dah nak jadi bini orang lain ni.... let me independent...

orang cakap rezeki lepas kahwin ni melimpah ruah... apa yang penting sekarang adalah tolak ansur... yeah aku kena start mindset sebab aku selalunya banyak bertolak, encik tunang yang banyak beransur...

aku ego, aku pemarah, aku kuat merajuk, cepat bengang, aku kuat protes. sumpah kuat protes, selalu malas nak faham perasaan encik tunang, ambil lewa, malas nak ambik kisah, pendendam,


yang peliknya sifat ni hanya ada pada encik tunang sahaja... kalau orang lain aku aci kerat jari. orang selalu cakap aku antara rakan paling memahami, baik hati, good listener... kenapa aku selalu bagi negative reaction pada encik tunang eh...... hurmmmmm persoalan disitu...


within this 10 days, aku akan berusaha untuk cuba berubah... tolong aku yaAllah...


btw, just enjoy my 10 days as a single... =)

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......