Sunday, April 21, 2013

hari hari terakhir sebagai bujangan

Sunday weekend.... harini banyak agenda sebenarnya... dan sekarang aku di pejabat pos. tunggu turn nk renew lesen kereta. semangat sambut birthday semalam tapi lupa license dah expired.. heheh

Kali ni aku datang pejabat pos yang famous dengan gelaran lousy service. lambat, orang ramai kena tunggu turn. selalunya aku akan buat muka menyampah tapi kali ni aku bersabar. tunggu dengan tenang. dengar lagu, update blog. aku lengah-lengahkan masa walhal ada je alternatif lain utk speedkan keja aku.

I'm scared.. aku takut msa berlalu dengan pntas. sebab cuma lagi 9 hri.. just want to enjoy single moment. sepuas-puasnya... another 9 days... tolong lah perlahankan masa....

I'm not ready. aku akan mengira detik2 menunggu kali ni dengan tenang. even it's not really me....

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......