Saturday, April 20, 2013

Anak abah

Pagi 31 March, weekend bangun awal hantar adik Fa ke sekolah then beli paper balik tilik apa cerita terbaru. The Star, BH, Kosmo... nothing interesting. Belek2 dah pukul 8.30 pagi. Mak dah bising sebab dah lewat nak hantar nizam ke Dewan Tun. register untuk PLKN di Damai Park resort.

Mak mandi, aku breakfast. mak bersiap dengan nizam, turn aku pulak mandi..

15 minit kemudian, aku dah sarung tudung bagai, yang lain bersiap tak habis2 lagi... ok normal....

teringat zaman dengan arwah abah dulu pun macam ni. abah pun selalu jadi orang terakhir yang bersiap tapi orang pertama yg siap dulu.. kalau jalan jauh contohnya bertandang ke rumah saudara, sebelum balik dia mesti tidur sat ambik mood untuk drive balik. dan sekarang aku pulak turun peragai macam tu...

amazing kan?? heheh

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......