Saturday, September 25, 2010

dendam...

dr. Fadzilah Kamsah ada cakap marah lebih dari 4 minit bakal jadi dendam. tadi dalam ceramah LDK sorg lecturer ada mention yang perempuan lebih berdendam & simpan kemarahan berbanding lelaki. besides, pompuan suka mengungkit. yes.. kali nie aku teringin nak besembang sal dendam sebabnya aku jugak kategori pendendam. aku jugak simpan marah lebih dari 4 minit. marah aku hanya boleh diubat dengan tido... rasanya...

seorang kawan aku... baru aku perasan yang dendamnya cukup kuat terutama pada lelaki yang slalu menyusahkan dia.. kadang2 manusia kena redha & lebih terima kenyataan.. sebabnya tiap yang berlaku ada 1001 hikmah....

tetiba entry kali nie berhikmah.. hehehehe dendam aku?? mudah je... encik chef da tau cara aku.. cuba wat aku marah.. ciap la... aku balas setimpal smpai dia frust menonggeng. hahahaha

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......