Tuesday, September 28, 2010

mata masih terbuka

okey kenapa aku tetiba masuk entry padahal gila busy. yeap I'm sooo damn tired... banyak keja de... ni la bahananya asyik tangguh keja... kan mak da pesan ada masa siapkan keja jangan tangguh.. sungguh aku black sheep in family. tapi anak mak sokmo. hehehehe well, ethics report, IR presentation, ethics journal, CSC poject restaurant system, arabic assignment, semuanya memrlukan komitment yang high!! besala student. da almost 5 taon blaja sini tapi pangai still x berubah. nak jugak wat keja last minute last diri sndiri yang teraniaya.. makanya smpai skang still layan laptop lagi. nak tido pon susah hati... huhuhuhu

sikit je lagi.. x sangka da dekat final exam da. gila ahh. sem nie aku langsung xdek improvement.. tu la memandai sangat becinta kan3x... kalaulah masa boleh patah balik, mahukah kamu single semula??? hehehe ada jugak perasaan cenggitu. bukan bermakna x bahagia tapi aku belum cukup besedia. so sem nie betol2 survival lah. kena show of cket kat mak even dah ada buah ati, pangai anak dia tetap maintain sebagai anak solehah. hehehe

adik aku suhaimi, asyik merengek aku repair handset beliau. rosak angkara smpan dalam poket suar skolah pastu suar tu rendam dalam baldi ngan air sabun. mau hidup lagi ke handset nie tambah2 sony. macam xdek harapan ja... malas betol nak hantar kedai. serius skang macam xdek nafsu nak melepak2 merayau macam dulu2. boleh melepak depan tv kat umah pon da 1 nikmat x terhingga dah. sebabnya aku skang kaki berkurung dalam bilik. bilik serabut macam tuan jugak tapi nmpaknya aku masih setia. hahahaha

ape lagi nk muat dalam entry nie... owhh... gang2 kulim..... sungguh aku rindu orang2 kulim. ikut hati nak je aku terbang xpon invisible terus muncul sana. tapi apakan daya... keadaan masa & jugak menjaga hati orang di sini. yalah no maxis aku da betukar tuan. pasni plak no celcom aku plak akan menjadik korban. tapi bagus jugak keadaan macam nie. encik chef... ko patah2 kan la simkad nie. I don't ever care.. hehehehe

ok jom sesapa da keja smbung ngan keja... xdek baik la tido... sebab lepas nie maybe da xdek peluan cam aku skang. huhuhuhu

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......