Thursday, September 30, 2010

kekalutan minggu ini

ingatkan dah habis projek talk macam boleh lepak2 goyang kaki ghupe2nya idak pon... macam minggu nie busy siapkan report talk, assignment, presentation..... errrr... presentation advance industrial relation kali nie memang aku lebih failed drpd biasa. maunya tak bila aku pesent keja sorang2.. keja plak ntah hapa2. muka aku time depan class tu rasanya  macam org tetelan bijik durian da. memang sengsara!! lebih sengsara dari mengajar anak kambing panjat pokok kelapa ( ada kaitan x??). information system restaurant aku still macam hampas lagi... ok done... keja2 ethics semua da pas kat lecturer...

utk weekend nie plak nak sibuk keja assignment arabic, organizational behavior, research report, CSC system & test, policy analysis test.... wah3x giler tue... mana da homesick nie... grrrr... plan plak nak ke kulim jmpak sedara mara sana.... nazri if u read this, ketahuilah bahawa sepupumu ini seorang yang hebat.. iron lady!!! hahahaha

gerak la selagi termampu...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......