Friday, October 1, 2010

mangkuk yang paling hayunn~

apa jenis manusia ini aku tak reti nak identify. mulut manis tapi perangai busuk. tak tepikir aku macam mana aku boleh penah simpati dengan lelaki macam nie. rasa jijik bila ingat balik. kenapa???? dia buat masalah then tuding jari kat orang lain. bagus2!!! sekali aku terheret dalam masalah nie. itu aku paling tak puas hati.

mangkok hayun ini blackmail ibubapa gadis ini menunjukkan gambar2 gadis ini besama lelaki lain. (hanya bergambar jgn pikir lain). kahkahkahkah!!!! ko ingat ko boleh bahagia buat keja j***n*m macam nie? ko ingat ko boleh terlepas?? ko ingat mak bapak budak nie terus on the spot jatuhkan hukuman tanpa siasat???? ko salah labu... ko salah.... masa budak ni derita dengan ko memang parent dia buat keputusan drastik pisahkan korang sebabnya instinct orang tua melebihi segala cinta palsu ko. aku saksinya.. tapi atas dasar kesian aku layan sedih ko. i'm totally ashamed! damn lah!!!!!

hidup ko makin susah starting now. kerana doa ibu bapa itu sentiasa didengari... ko cuba rosakkan hubungan keluarga. 1 fine day ko akan dapat yang setimpal. ALLAH maha adil. aku simpati pada anak itu kerana mendapat "bapak" & "abang" seperti ko.

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......