Saturday, October 23, 2010

aktiviti terawal....

bangun pagi dengan azam best best sentiasa.. azamnya nak study, no bloging2, no facebooking or googling. so ngeliat ala kadar gosok gigi cuci muka, amik wudhuk, semayang. panaskan air heater, siap sedia dengan susu. heater bunyik masuk air dalam mug bancuh2 slurrrpppp... demmm!!! panas tapi nikmat minum susu. pergghhh okey kembali ke aktiviti. laptop tutup rapat2 bukak notes. mata kusyuk hafal huruf di setiap page note IR. tetiba.... aiiishhh kak di da update cita dia belum???? nazri ada terlibat ngan masalah apa plak kali ni??? facebook aku kang ada orang post something cakap aku sombong tak reply... ada silent readers yang obses ngan blog aku ke tgh berguling2 tunggu aku post entry baru (errkkkk durjana perasan)

mata mula kerling notebook... ALAMAK!!! fokus2... grrrrrr xleh jadik nie!!!

demm!!! manusia memang perangai cenggini. akhirnya aku tewas pada tipu daya syaiton durjana.... xpe2 blogging sekejab amik mood study......... oopppsss baru 2 jam....

sudah la cik balkis... jom lah study.. merepek ntah hapa2...


p/s: my sis dari arau nak bekampung kat sini 2 hari... bosan kat kolej xdek keja

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......