Friday, October 22, 2010

suka2 cerita 2

there's nothing to be put here actually. hahaha well besa la since "tesampuk" mnggu final ni. eh apa aku merepek ni la... blog jarang sunyi tanpa bebelan ok.. *wink2*...

I'm struggling now & i know all my classmates also. with this subject... Gosh.. makes everyone likes in traumatic. hahahaha Advanced Industrial Relations. WHAT WAS THAT HAH???? basically it explain bout relations between employees, employers and also bout government as 3rd party between them. also tells bout the right between the parties in work industry. the worst thing was yeah... it is easy to understand our job scope as well as our right. (of coz la tau right diri sendiri kan...) but when they ask TO WHAT EXTEND.....?????? hah amenda punya soalan ni madam.... boleh diukurkah sejauh mana?????? smpai ke mana?????? & sampai sekarang aku masih confuse sejauh mana madam ingin menguji aku dan classmate aku ngan soalan cenggini....

yeah skang kan da study week so ingatkan x payah pikir da masalah2 ni tapi sekali dia bagi assignment last minit plak, pastu tutor slide pon nak jugak... memang bikin gua lagi rimas... heh tapi yeap this is my responsibility. kadang2 rasa tercabar terus rasa bersemangat but at last aku surender bila x dapat clue apa dia nak... huhuhu


then i miss my mom. last nite dream my dad again.. bulan ni da 3x kot.. haisyy bulan rindu agaknya. tahun ni mak aku lebih busy. anak dia sorang PMR, sorang SPM, 3 orang lagi struggling face with final exam semester. also to my sis, 1st time final exam at arau. industry chem. hah pandai2 la kau menjawab ye cik bibik. we always pray for you.selalu jugak membebel kat aku susahnya subject2 & test always failed. apa aku boleh tolong??? setakat semangat yang x segagah dulu la...

i notice back my performance is down now. aku sedang mencari punca... adakah kerana facebooking memanjang??? blogging???? busy ngan pangkat darjat???? bercinta??????????????? (pjg cket tnda soal dia)
hmm... mungkin2..... balkis bangun sekarang!!! jom study...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......