Wednesday, October 20, 2010

demam final bermula

xdek mood sebenanya nak berblogging semenjak balik bercuti ni tapi kesian plak if ada readers2 yang menunggu kemunculan karya aku kannnnn..... (ok muntah sekarang). hidup makin messy... sama seperti phone number aku. errr... kepada sesapa je la yang mengontek aku, sila ampunkan aku... semenjak encik chef merampas simkad celcom aku (paksa rela) nombor aku da terumbang ambing da... (ayat bajet sadis) sekarang aku pakai 3 nombor, 1 maxis, 2 celcom... hah bajet kaya la. 1 fine day aku nak tolak habis handphone2 nie sebab semuanya xleh pakai. SE aku button masalah, telstra aku deret problem nak carik line 3G. nokia cikai ni jugak yang membantu tapi.... charger pon pinjam orang... demm lah!!! jgn marah aku kalau x jmpak aku. marah encik chef okey......~

lari dari tajuk da entry aku. ok balik ke pangkal jalan. memandangkan skang da stat mnggu final exam (bukan world cup) aku berpura2 membusykan diri dengan study. buat2 la kalut sikit kan. xdek masa nak sms lama2. xdek masa nak merayau2 layan karoek, movie, games semua sebabnya fokus aku skang ialah FOKUS study. hahahaha ape nye statement neh... betul aku serius ni. semenjak bercinta ni aku rasa aku makin ralit la. (kenyataan betul ni) aku kena balik pada tujuan asal aku. perghhhh berusahala balkis!!! yeah3x!!!!

aku nak menyerong balik pada tajuk entry aku. kali nie aku kembali bengang pada management club yang handle baju bebudak class aku termasuk tuan yang bercakap ni. baju ke mana duit kemana. memang aku sangat nak marah. but who cares???????? asal tanya si "akak" (nada sengau) tu. last2 kita jugak yang dibambu balik. ehhhh aku x paham la kak perangai pelik kamu nie. PMS ke hapa ke i'm as customer have a right to know every news & u should disclose everything la. ini nak marah kita balik pastu buat diam. kau bertafakur dalam gua ke menda kak oiiii???? u promise me after raya tapi smpai skang xdek berita. bila aku hangin kau sama naik hanginnya. ntah hapa2!!!!!.

tnggu la aku banyak kredit nnti aku radical balik. saya marah nie... jangan main2....~ huh!!!!!


p/s: errr... selamat berjuang kawan2.. happy final exam~

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......