Wednesday, October 27, 2010

ehtics suda berakhir untuk sem ini~

ethics and IR done. three papers more to go. politic analysis, management information system and also organizational behavior. tiga2 paper quite easy rather than before. tapi still need attention lebih. kenapa???? yesss!!! carry mark aku sangat hodoh!!! ok2 aku bersyukur sebab at least dia membantu tapi sepatutnya aku lebih berusaha sebelum ni. huhuhuhu

Alhamdulillah dah lepas dua paper. tadi kol mak mintak restu and as usual dia akan tanya bila aku nak balik. haaa paling x boleh blah nak kol mak pon kena queue. why???

me: mak!!! ti kol waiting tadi. gayut ngan sapa??

her: som. dia pon baru habis exam agama. bagitau ingat senang tengok2 susah tapi boleh jawab. ang nak balik bila??

me: xtau lagi la mak. nanti konpem len. ti ada exam ni mak doa lebih sikit. heheh

her: yala2....

antara topik bualan tadi. mak tak pernah lepas bertanya nak balik ke tak. heheh

dan encik chef juga menjadik mangsa kemarahan aku sebabnya nombor celcom baru ni gila mengtekedarah kredit betul. x smpat gayut mak aku lebih2 dah putus. sedey siot!!!


p/s: berjaya mencari cucur jagung tadi. dalam taman ni jugak. thanks cik aini reccomend aku cucur jagung terbaik... beli 4 ringgit hadap ngan housemate tadi. memang terbaeeekkk lah!!!

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......