Sunday, October 24, 2010

peneman

selalunya tiap2 kat rumah sewa ni susu panas je peneman aku. so 2 hari ni aku ada peneman baru yakni adik pompuan aku yang bertandang dan lebih kurang melepak sambil study bersama kat sini... yeah study bersama.... pelik didengar. sungguh seluruh kehidupan aku ini pertama kali berstudy bersama adik aku sorang ni. dia hafal rumus chem, aku ngan IR aku yang x abih2 ni... errrr... gayat plak rasanya... hahah

bibik!!! gua xleh tahan lu datang rumah gua online korean drama tunjuk jejaka2 kacak korea... aduhhhh!!!! penyeksaan sungguh!!!!! syuuhhh balik la arau cepat.. hahahaha xpon duduk diam2

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......