Tuesday, October 12, 2010

minggu terakhir yang busy tak hengat!!!!!

ahadnya.... habiskan system project smpai ke tengah pagi. kul 4 pagi baru landing dalam erti kata yang sebenar2 nya... cousin aku kol x boleh tido.... ohooooiiiii rugila kau cik nazri!!!!! aku mendambakan tido. ang ada masa tido appreciate la tahap gila2....... tanpa reply aku hadap tido lagi bagus...

7.08 a.m. encik chef x kejut aku... cis3x terlajak subuh.

8.15 smpai class org da stat presentation. langut mendengar.....

10.00 ke dewan mini. talk from our dekan ttgkuasa istimewa raja2... prof. datuk dr ramlah adam... siyes prof saya minat sejarah n minat ur talk but i'm tooooooo sleepy


10.45 lepak dan tido disurau

1200 kembali ke class untuk presentation

1.15pm balik umah makan, semayang

2.00 ke kelas arab presentation lagi.

4.00 balikmandi, cuci baju, study arab

6.30 bangun tido (masa study sebenanya tido) beli makanan ngadap cita chinta

7.30 mndi smyng siap2 ke final exam arab

8.39 stat exam

10.00 balik semayang, lepak2 sembang then terus tido......zzzzzzz

12.00 oppppsss bangun sekejap. merepek meraban dengan encik chef...

1.00am zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........... inilah yang terbaik sebaik nikmat...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......