Tuesday, October 5, 2010

pleasure moment aku

apa lagi yang lebih rilex dari mengadap laptop, tangan menari2 lincah meluahkan isi hati smbil menikmati yogurt nestle perasa strawberi???? (semayang, baca al-quran, bersenam, tido, melamun harap wedding ceremony ala2 anak datuk naza.....) ok fullstop.! ada banyak cara menzahirkan rilex sebenanya okey... hehehe aku suka yogurt. biar dia cuci usus aku sekejap.

moment ini hanya sekejap bila yogurt aku da abis da tetiba pikiran aku kusut memikirkan weekend ini. ibu!!! anakandamu tidak dapat pulang bermesra-mesraan bersama ibu terchenta.. hu3x..... jumaat ada test ethics, then ke open house umah fut. sabtunya ada conference kat SP inn.. kusut habaq hang.... aku sebenanya da homesick nie. padahal baru je smpai sini tapi apa boleh buat... makin duduk umah sewa ni makin kusut nak pikir. ok imagine... hidup busy, makan x sempat, kepale asyik pikir assignment, class, test, quiz,. tu tang kepala, malam2 kena stay up plak ciapkan keja, assignment, study. makan pon macam skip2 je. perut asyik berkeriut... nak pikir bayar duit sewa, minyak, keta, makan, minum, bil air, api, streamyx.... fuhhhh aku berjaya menyerabutkan readers sekali. hahahahaha

tapi serius rasa x sihat bila pikir weekend nie kena mengadap kat sini lagi. if balik boleh lepak2 tenangkan fikiran dengar ceramah mak yang free tu. hehehehe

sabarla hati~

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......