Friday, October 8, 2010

aku tahu apa itu erti kehilangan......

sedang bermesej dengan seorang sahabat aku yang baru kehilangan ibu seminggu dua lepas. ni kali pertama aku tanya khabar dia. berminat nak bertanya tapi entah macam berat mulut. yeah nasib kami hampir sama tapi dugaan dia lebih berat sebab ibu bagi aku memberi erti yang paling besar dalam hidup. abah aku jugak terlibat dalam kemalangan. masa itu jugak aku xde bersama dia sebabnya aku bersekolah asrama. aku tau macam mana rasa kehilangan orang yang kita sayang dan amat cinta. terkilan sebab tak sempat mengaku salah aku rosakkan handphone dia. aku cuma sempat berjanji dalam hati bila aku besar dan bekerja baru aku mengaku dan belikan handphone yang lebih canggih dari tu. tapi aku x mampu lawan takdir Allah......

sampai sekarang aku rasakan kehilangan tu. always dream he came back to me & my family..... perkataan kalau selalu ada dalam fikiran aku. kalaulah abah berhati2.... kalaulah aku boleh menghalang.... kalaulah aku ada 6 sense..... kalaulah ada orang selamatkan abah lebih cepat..... kalaulah bukan abah yang accident.... kalaulah abah masih hidup..... kalaulah abah di sisi aku sekarang........ dan.... kalaulah perkataan kalau ini boleh direalisasikan.............

harapnya sahabat aku boleh menjadi lebih tabah dan kuat dari aku. janji Allah itu sentiasa pasti....yang masih hidup bersedialah... abah... I miss U sooo much... rest in peace..

1 comment:

NazRee.. said...

kita semua masih rasa yang dia masih lagi ada.. tapi yang p tetap p.. walau apa pun dia tetap dalam hati kita.. pemergian dia satu perkara yg sangat susah nak terima.. tapi walau macam mana kena jugak terima.. paksu.. hurm.. al-fatihah untuk arwah.. tiba2 rasa sebak..