Wednesday, October 6, 2010

dua kejadian~~~

baru abis test 9.30 tadi. soalan dia pergghh mengancam kalbu. ada boleh jawab rilek ada jeling mmber sebelah ada mntak tiru ketas terus. hahahaha fenomena biasa di dalam class especially wanted class cam class aku neh. errr... study kurang memang nak dapat mark gempak susah la..... ini kejadian pertama...



kejadian kedua penting okey dalam history life aku.. hehehehe tarikh hari ni sebenarnya (06/10/2010) merupakan anniversary aku kenal encik chef. weee~ da setaon kenal rupanya padahal rasa macam baru. hehehe ntah hapa mmpi aku pon ntah 1st time kenal dia aku tick dlm kalendar handphone aku. padahal memula kenal aku da gaduh lain macam. hahahaha x sangka hubungan nie akan continue sampai ke tahap nie.

kepada encik chef, terima kasih menerima diri ini seadanya walaupun diri ini banyak kekurangan. lagi melayan karenah aku yang banyak songeh, kaki buli, kaki jalan, kaki tidor, sungguh tiada istimewanya insan ini melainkan messy + annoying semata2.. hahahaha aku cinta kamu. terima kaseeeyyyy ( sila baca dalam nada ellycats)



"cinta itu seperti bunga-bunga,ia akan tumbuh di setiap hati yang ingin di mengerti di setiap hati yang rindu di dampingi,,
cinta iu seperti seekor kupu-kupuyang indah dan tak mungkin di sentuh,tapi keindahanya dapat menjadikan sebuah taman yang menenangkan.."

oh tidak!!! entry aku sangat jiwang kali ini... 

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......