Tuesday, October 26, 2010

cucur jagung....

saat final exam memang misteri.. paper IR sudah tamat. penyudah yang buatkan aku makin rasa diri aku biol.. paper yang sangat kejam & bengis. boleh pulak soklan yang langsung xde dalam coursework boleh sesuka ati masuk. itu yang aku x paham sekarang ni. ntah hapa aku menipu tidak dapat dikenal pasti. yang pasti aku hanya menjawab menggunakan sixth sense dan juga pengetahuan am. maaf madam saya menghampakan anda.

statement mak: "takpalah nak buat macam mana dah jadi macam tu. usaha lagi utk yang lain2 ni.

statement encik chef: ni yang x best dengar ni... kenapa3x?????

statement aku: "*sigh*"

dalam sibuk2 sengkang mata memahami ethics subject nie sempat aku terlelap mimpi plak makan cucur jagung. (apekah!!!!) mana aku nak tuai jagung dekat2 sini... aduhai... serius aku terngiang2 mimpi tadi. alangkah bestnya berada di rumah.

ada ke orang meniaga cucur jagung kat taman lembah bujang ni yerkkk????



sexy kan3x!!!


ini lagi la mendera emosi aku... aduh...


p/s: rasa kurang semangat post entry.

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......