Saturday, October 2, 2010

inikah balasannya????

semalam lepak gila... tapi started malam semalam until now aku masih gila menyiapkan assignment. Arab assignment nie ciput je tapi nak tatih2 type perkataan arabic macam org buta keyboard. huhuhuhu nak translate dari english ke malay 1 hal. even kita paham pekataan tu tapi kekadang mengong jugak nak translate. tgk google translation pon macam x betol je.. heh pakai sense lagi bagus. paling bagus ialah ayat yang aku translate pon aku x paham. hahahahahaha

inilah pembalasannya atas kegembiraan semalam. 2 pack 3 in 1 coffee aku mnum tadi so skang kejang pale otak siapkan repot. system 70% but i'm not contribute so much on that sebab x paham menda. huhuhuhu BEL report pon sama... aku sibukkan diri ngan arabic assignment nie dulu.

well bangun pagi tadi i'm notice my throat is not well. ahhh sudah...macam nak selsema je rasanya nie. jadik aku da be prepared, mnum air suam lebih, mandi seawal mungkin cozz aku x suka flu especially bila dalam class ngan suasana aircond.. ( buruk ok bila dengar kita je sroot sreet). & i'm also notice yang aku da makin jarang amal nutricious diet. vitamin da abis x beli2 tambah lagi. kurang close ngan vege & fruits. memang aku carik nahas sekarang. kalau mak tau nie susah la kiranya....

jadik sebagai preparation.... ubat berbakul2 tu simpan siap2 di tempat yang betul. sok lusa carik vitamin. malas makan sayur pon xpa da... hahahahaha

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......