Tuesday, October 5, 2010

warkah buat nazri.

warkah berlagu pilu ini ditujukan khas kepada sepupu saya yang jauh di mata tapi dekat sikit di hati. beb aku mintak maap banyak2. skang aku da selalu sangat mungkir janji, jarang kontek ang, aku mengaku beb, aku mengaku sangat..... banyak benda yang menghalang kita skang. huhuhu

beb,
sungguh aku rindu ampa, teringin nak jumpak pakngah, makngah but there are some obstacle that i have to bare before i can be with u guys & of course u know that much better kan... sungguh skang aku sangat busy & u know what lagi 2 mnggu aku nak final tau... huhuhu pity me la...

beb,
aku bersalah dengan ang. we create too many memories before but now it seems that we keep far away. (betol ke ayat aku nie) ahh no matter la beb but can u give me time to rearrange back all those things. aku still culture shock skang. ang pon tau menda nie datang mengejut so i need time untuk atur balik semua nie.

beb,
u're the only person that already know me inside & outside. please... i'm not changed but i'm still blur which decision i should made. i'm not changed!!! trust me on that.

beb,
if u read this u just shadap ok... jangan nak perli aku lebih2... ataupun rasa kembang semangkuk kerana aku publish 1 entry untuk ang. sooooo annoying. hahahahahaha

p/s: baca smbil hayati lagu blog aku nie. fuhhh tangkap jiwang habis la!! hahahaha


p/s 2: wekkkkkkkk =P 

2 comments:

Anonymous said...

hhahaa.. over la ang ni.. rilek2.. ya aku paham.. kenapa aku rasa nak tgelak sgt tak tau. ahahha.. memg terasa sikit nak ja maki hg kaw2 tapi sapa lah aku kan.. just rilek cool n steady ja.. takpa2.. take ur time k..

balkis said...

cisss.... tapi menjadik jugak pujuk cenggini... hahahahaha yesss!!!!!

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......