Saturday, October 23, 2010

pernah kau tepikir???

memang membunuh keriangan kalo tetiba tepikir menda alah ni. cube ko bayangkan tengah asyik2 melepak ngan kekawan... huhahuha3x ternganga mulut tetiba badan ko kejang terus nyawa ko hilang. agak2 kat mana tempat ko masa tu?? tambah plak xdek nyempat nak kata, nak ucap apa. kawan2 ko bleh plak gelakkan ko ingatkan ko berlakun drama nur-kasih versi sedih.. aku penah... tapi aku buat jugak...

bayangkan plak masa ko tengah sedap2 berzina masa tu ajal ko sampai.. iksh menzalimi diri sendiri namanya tu. takpun masa ko baru tinggalkan anak ko kat semak tetiba tengah jenjalan sesorang nak balik kau kena langgar ngan mat keta yang baru pekena todi. dua-dua kejang situ..

kalau masa tu ko tengah memaki2 dalam blog, tetiba kau sawan mulut berbuih2 terus senyap.. macam mana plak??? eh aku x mention sesapa k. xdek kena mengena. tapi imagine aku agak tinggi la in term macam ni...

sudut insap ni.. kalau ko dengar bunyik azan tapi ko rasa malas nak bangun berwudhuk, ko rasa nak sambung tido balik.. cuba ko bayangkan ko tido tak bangun2... otomatik sepantas kilat ko bangun... errrr betul tak tekaan aku???? depend orang la kan...








kalau macam ni besar rahmat kan... itu dia... aku?? ko??? dia??? mereka??? Wallahualam

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......