Thursday, October 28, 2010

suka2 cerita 3

seharian harini siapkan assaimen IR.. huhu sesorang punya keja & i don't have any idea whether it is good or not. if not, sorry la kekawan group. gua penat wat dah. pikir yg terbaik... heheh

mood untuk post entry makin down skang sebenanya tapi macam x best biar blog aku besawang ntah hapa-hapa plak kan... so post jela cita mengarut2 pon...

owhhh tadi ke PC fair kat depan shell dekat central square SP. motif buat pc fair hujung2 sem ni???? berkenan jugak aku nak shoping tapi masaelahnya duit dah hout!!!! huhuhu nak shoping pon hilang mood. dan dan dan owwhhh skang aku rajen shoping secara online. patut lah x kuar mana pon dok heran kemana menghilangnya duit2 aku.. hahahaha demmm lah!!!

errr apa lagi erkkk??? also skang dalam dilema... dilema apa??? tu yang kita taktau.. hahaha adala... aku rasa nak start new life la. nak berubah angin berhijrah... ehem2x

dan jugak untuk hari ini aku rasa tersangat excited lah!!! kenapa??? sebab bergurau senda (chewaahh) yeap!! bergurau senda dengan kawan2 skolah lama.. skolah rendah tu... perghhh nnti aku teringin masukkan kisah mmber lama, zaman aku x matang dulu2. memang seronok untuk dikenang... hahahaha lawak doe..

k dah la tu. dar~

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......