Friday, October 29, 2010

ada manusia ini

ada manusia ini rupanya dalam diam suka mengungkit... heh mengadu pada orang lain plak... dia patut ingatkan diri dia supaya lebih bersyukur kerana orang2 di sekeliling beliau masih menerima beliau. kamu baik.. yeap i'm totally agree with that. but sometimes u make everyone soooo annoyedd!!!!! yeap that's right. mengungkit tak salah. tapi bila kau putar belitkan kenyataan menampakkan diri kau innocent buatkan orang lebih nak muntah darah mendengarnya... ada paham???

sekian!!!

p/s: aku ikhlas jadik kawan kau..... sebelum ini... aku ikhlas tolong dan susah demi kau..... sebelum ini... tapi skang mungkin aku akan lebih berkira...

p/s 2: dimana tahap keikhlasan anda?????? hah x pasal2 aku pon mengungkit skali

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......