Monday, October 18, 2010

suka2 cerita 1

baru smpai rumah sewa. 4 hari melepak kat kampung. xdek menda apa sangat pon aktiviti melainkan jadik driver terhormat untuk mak. ok la tu sempat jugak berbakti dekat mak. tapi sedihnya nak balik petang nie aku memang buat perangai. start ngan kereta buat hal nak kena tukar minyak hitam, pastu keadaan kelam kabut. mak plak xdek kat rumah masa aku nak bertolak. apa lagi, automatik bergenang air mata aku masa nak balik. aiseyyy aku x paham gak ngan tabiat aku ni. tambah2 sekarang rasa murah gila air mata aku. semalam tengok "i'm old enough". rncangan reality jepun ajar anak2 depa berdikari. air mata aku boleh meleleh tengok sorang budak tu menangis sebab nak wish good bye kat mmber ia sebab nak pindah rumah. wak luu betol la. sekarang aku nie betul2 sensitif. cis3x!!!

arrggghh x semangat lagi nak post entry2 best dalam nie. nnti la...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......