Saturday, February 18, 2012

yela memang aku salah.....................

aku tak pandai create ayat-ayat jiwang... tapi sekarang aku tengah emosi. sebabnya aku bersalah. aku tak tau la hantu apa yang merasuk aku semalam, aku bantai tengking encik chef sebab ganggu aku tidur. selama kenal ni aku tak pernah ada masalah macam ni so aku tak reti nak handle macam mana. serius aku rasa macam nak hantuk kepala kat dinding tapi macam takdek agama plak ye dak........

secara jujurnya aku nak mengaku yang aku ni jenis kaki tidur tapi aku ada masalah sikit bila tidur aku selalu mimpi benda bukan-bukan pastu sikit-sikit terkejut jaga. then, mangsa untuk aku mengadu harusla encik chef. selalu jugak la dia tepaksa tadah telinga, ringankan jari dengar aku merepek dan layan karenah aku yang penakut ni. tak pernah lagi dia mengeluh or cakap bosan ( kat belakang aku x pasti)... tapi semalam aku rasa aku dah melampau... walaupun aku.... sebenarnya bukan tengking tapi au buat suara x puas hati... membentak sikit la kira... sememangnya aku letih semalam drive sorang sampai ipoh.. pastu dengan masalah-masalah lain.....



yeap... au dah memang melampau... maafkan saya...... memang sangat menyesal... dan aku buntu... he still silent until now...

No comments:

biggest mistake as a mother

balik kerja semalam tengah syok2 ushar status kawan2 dekat whatsapp aku noticed dekat Baling town ada buat ala2 fun fair gitu... cam best......